Cyfrowy Artbook – Boston By Night
Ta książka wybiega poza to, co jest zawarte w grze, zawiera dodatkowe informacje i ujawnia rozmaite sekrety. Służy zarówno jako przewodnik do Swansong, jak i uzupełnienie reguł stołowej gry fabularnej Vampire: The Masquerade.
Ta książka wybiega poza to, co jest zawarte w grze, zawiera dodatkowe informacje i ujawnia rozmaite sekrety. Służy zarówno jako przewodnik do Swansong, jak i uzupełnienie reguł papierowej gry fabularnej Vampire: The Masquerade.