Dijital Çizim Kitabı - Boston By Night
Bu kitap, oyunun içeriğinin ötesine geçerek ek bilgiler içerir ve sırları açığa çıkarır. Hem Swansong için yardımcı bir kılavuz hem de kalem ve kağıt ile oynanan Vampire: The Masquerade rol yapma oyununun kurallarına bir ektir.