Artifacts Pack
Maceraya Galeb, Emem ve Leysha için kuşanılabilen ve bir bonus ile bir eksiltme veren 3 kişisel eşya ile başla. Oyuna ayrıca Prens'in kişisel stokundan 3 kan kesesiyle başlayacaksın... Bunları akıllıca kullan.