Vampire: The Masquerade – Swansong PRIMOGEN Edition
– Dodatek DLC Artifacts Pack – 3 osobiste przedmioty dla Galeba, Emem i Leyshy, zapewniające jedną premię i jedno osłabienie. Na początku gry masz również 3 torebki krwi z osobistych zapasów Księcia… Korzystaj rozsądnie z tych dobrodziejstw.
– Boston by Night – Ta książka wychodzi poza treść gry, zawiera dodatkowe informacje i ujawnia rozmaite sekrety. Stanowi jednocześnie swoisty przewodnik do Swansong i oferuje uzupełnienie reguł gry papierowej RPG Wampir: Maskarada.