Vampire: The Masquerade – Swansong PRIMOGEN Edition
Artifacts Pack DLC'si: Kuşanılabilen ve bir bonus ile bir eksiltme veren Galeb, Emem ve Leysha için 3 kişisel eşya. Oyuna ayrıca Prens'in kişisel stokundan 3 kan kesesiyle başlayacaksın... Bunları akıllıca kullan.
Boston By Night: Bu kitap, oyunun içeriğinin ötesine geçerek ek bilgiler içerir ve sırları açığa çıkarır. Hem Swansong için yardımcı bir kılavuz hem de Vampire: The Masquerade masaüstü rol yapma oyununun kurallarına bir ektir.