Digital Soundtrack
Olivier Derivière is a virtuoso and nonconformist, and his captivating music has already left its mark on many famous video games.
Vampire: The Masquerade – Swansong is perhaps Olivier's most personal soundtrack, with a blend of jazz, rock and even hip hop that brings the game characters to life and instils a unique atmosphere.