Cyfrowa ścieżka dźwiękowa
Olivier Derivière jest wirtuozem i nonkonformistą, a jego porywająca muzyka wywarła już wpływ na wiele znanych gier komputerowych.
Vampire: The Masquerade – Swansong to prawdopodobnie najbardziej osobista ścieżka dźwiękowa Oliviera Derivière'a, będąca mieszanką jazzu, rocka, a nawet hip hopu, która doskonale ożywia postaci z gry i wprowadza niepowtarzalną atmosferę.