Dijital Oyun Müzikleri
Olivier Derivière, yenilikçi anlayışa sahip bir virtüözdür ve büyüleyici müziği ile birçok ünlü video oyununa şimdiden damgasını vurmuştur.
Vampire: The Masquerade – Swansong, oyun karakterlerine hayat veren ve eşi benzeri görülmemiş bir atmosfer yaratan caz, rock ve hatta hip hop türlerinin karışımından meydana gelmiş, belki de Olivier'in elinden çıkan en kişisel oyun müziğidir.