Victoria Ash
Victoria Ash, postać grana przez Jessicę Chobot (występuje gościnnie w L.A. by Night), to najważniejsza przedstawicielka klanu Toreador w Camarilli oraz protektorka Emema. Przejeżdża przez ona Boston i prosi Cię o przysługę.