Vampyr
1918 Londra. Vampir'e dönüşen Dr. Jonathan Reid'sin. Doktor olarak şehrinin gribe yakalanan vatandaşlarını kurtarmak için tedavi bulmalısın. Vampir olarak iyileştirme yemini ettiklerinle beslenmekle lanetlendin. İçindeki canavara yenilecek misin? Yaptıklarınla Londra'yı kurtaracak veya lanetleyeceksin.