Vaunted
Życiowa szansa wisi na włosku – czy trójka bezwzględnych kryminalistów zdoła się dogadać i dokończyć robotę? Ten taktyczny RPG sci-fi opowiada historię pełną brutalności, brawury i bezczelnych kłamstw w świecie kosmicznych łowców nagród i przestępczych syndykatów.
„Vaunted” to taktyczne RPG z wybuchową akcją i dynamiczną walką, w którym turowe planowanie łączy się z akcją w czasie rzeczywistym, co otwiera przed graczem unikalne możliwości. Schowaj się za osłoną w swojej turze, by unikać wrogich kontrataków, ustawiaj kąty ostrzału w trybie warty, by zrewanżować się, gdy wrogowie zaczną szukać nowych pozycji, lub wysadzaj przeciwników w powietrze za pomocą celnie rzuconego granatu, a następnie naszpikuj ich ołowiem, zanim spadną na ziemię.
Wszystko zaczyna się, kiedy wpadasz w ręce swojego pracodawcy, który przy pomocy uzbrojonych zbirów postanowił odebrać dług, poirytowany brakiem zwrotu z inwestycji. Poznaj historię nieudanej ekspedycji oczami trzech wyjątkowo niewiarygodnych narratorów. Tu każde obnażone kłamstwo i półprawda otwierają nowe ścieżki, pozwalając na przełączanie się między perspektywami bohaterów, co przy każdym kolejnym podejściu owocuje diametralnie innymi zakończeniami.
„Vaunted” bierze najlepsze elementy z dynamicznych strzelanek TPP i łączy je z pełną napięcia, turową rozgrywką taktycznego RPG, wrzucając cię w sam środek historii opowiadanej przez nadzwyczaj niewiarygodnych bohaterów podczas dramatycznie nieudanej ekspedycji.