Vectoroids
Or bring backup with Team Co-Op for up to 4 Players, then turn the arena into a rivalry in Battle Mode. Throw down with friends in Battle Mode—Deathmatch or Last Man Standing—across 5 different battle maps built for chaos and clutch comebacks.