Vectoroids
Utoruj sobie drogę pociskami, mknąc przez fale asteroidów i UFO w trybie Classic Mode. Graj w nawet 4-osobowych drużynach w trybie Co-Op Mode. Walcz ze znajomymi w trybach Deathmatch i Last Man Standing na 5 różnych mapach Battle Maps.