Vectoroids
Bu Arcade Klasiğinin yeniden yapımında, üzerine gelen Asteroit ve UFO dalgalarını vurarak ilerle. Eşli (Co-Op) Mod'da 4 Oyuncuya kadar Takım olarak oyna. 5 farklı Savaş Haritasında geçen Deathmatch ve Last Man Standing modlarında arkadaşlarınla savaş!