VELONE
VELONE, mantık bulmacalarını çözmek için mekanizmalar oluşturup programladığın, yaratıcı bir otomasyon oyunudur. Bu rahatlatıcı ve yeniden oynanabilirliği yüksek oyunda, hazırladığın plana göre hareket edip birleşen otomasyonlu yapılar oluşturarak VELONE gezegenini kurtarıyorsun.
Gizemli VELONE gezegeninde uzaylılar, ölmekte olan evlerini kurtarma görevini sana verdi. Gök taşı çarpması sonucunda tüm enerji kaynakları kesilmiş durumda.
Şimdi, yok oluşla yüzleşen bu medeniyetin enerjisini yeniden sağlamak için değerli Velone taşlarını oluşturup yerine yerleştiren hidrolik mekanizmalar oluşturup programlaman gerekiyor.
Zorlu mekanik bulmacaları çözmek için mantığını kullan ve Velone taşlarını programlayarak tüm seviyeleri geçmek için yeni ve yaratıcı yollar bul.
Çözdüğün her bölümde Velone gezegeninin iklimi, nüfusu, teknolojisi, toplumu ve daha fazlası hakkında yeni bilgiler edin.