Vengeance of Mr. Peppermint
Vengeance of Mr. Peppermint to brutalna bijatyka z widokiem z boku inspirowana kultowymi koreańskimi serialami kryminalnymi. Wcielisz się w pana Pepperminta, zatwardziałego detektywa doprowadzonego na skraj szaleństwa, którego zadaniem jest odnalezienie osoby pociągającej za sznurki i dokonanie na niej krwawej zemsty. Na Twojej drodze staną niezliczeni przestępcy, od których roi się plugawy półświatek miasta zatrutego przez groźną sektę. Musisz pokonać ich, wykorzystując wszystko, co wpadnie Ci w ręce. Podczas przedzierania się przez stosy ciał i ścierania krwi z nieskazitelnego stroju Pepperminta pamiętaj, że największym wrogiem detektywa może okazać się on sam.
Obsesja na punkcie zemsty sprawiła, że Peppermint stał się prawdziwą maszyną do zabijania. Korzystaj z wyjątkowo precyzyjnego sterowania do wyprowadzania niszczycielskich kombinacji ataków i sprowadzania śmierci na tych, którzy staną Ci na drodze. Sięgaj po prowizoryczną broń i zamień wrogów w krwawą miazgę lub łap ich i zabijaj przy pomocy elementów otoczenia: haków, maszynek do mięsa, pieców… wszystko może pomóc Ci sprowadzić na złoczyńców spektakularną i brutalną śmierć.
Pogoń za krwawą zemstą odbija się na umyśle pana Pepperminta. Z każdym kolejnym krokiem jego psychika cierpi coraz bardziej. Im większe okrucieństwo przejawia detektyw, tym bardziej wypaczona staje się opowieść. Pojawiają się paradoksy i pytania bez odpowiedzi. Wraz z postępami gry i rosnącym szaleństwem bohatera coraz bardziej nurtujące staje się pytanie: kto tak naprawdę jest tutaj mordercą?