Verdun Supporter Edition
1. Dünya Savaşı temalı oyunlarımız Verdun ve Tannenberg, sadık topluluğumuz tarafından her zaman beğenildi ve desteklendi. Bugün bu oyunlar onlar sayesinde bu noktaya ulaştı. Bu Supporter Edition hayranların WW1 Game Series'e desteklerini göstermelerine olanak tanıyor.