Very Very Valet
Tek başına ya da arkadaşlarınla valelik yap! Bu çok ağır park alanı sorununu en fazla dört oyuncuyla beraber çalışarak çöz. Arkadaşlarına yardım et ya da diğer dost valelere zorlu anlar yaşatmak için kaosu başlat - seçim senin!
20'den fazla benzersiz bölüm ile araç kullanma becerilerini sergile! Müşterilerine çeşitlik konumlar ve senaryolarda yardımcı olacaksın - şehir sokakları, uçurumlar, bovling pistleri, havaalanları ve hatta tren merkezleri.
Bu elit vale grubuna katıl! Park ihtiyacı ne olursa olsun Very Very Valet'ler göreve hazır. Arkadaşlarını kap ve hiçbir aracın başını boş bırakma!