Video Game Trivia
Quizy o grach wideo nigdy dotąd nie sprawiały tyle frajdy. Rzuć wyzwanie sobie lub zorganizuj wieczór quizów ze znajomymi i rodziną w trybie Party Mode. Pytania dotyczą najpopularniejszych gier arkadowych oraz tytułów na platformy Atari, Nintendo, PC, PlayStation, SEGA i Xbox!