Video Horror Society - 3,300 Fanbux
A year’s worth of allowance. Convert your quarters to 3,300 Fanbux, Video Horror Society’s bright and shiny in-game currency, and blow it all on cool cosmetics, sickening skins, terrifying traits and all the socks the store has to offer!