Video Horror Society - 3.300 Fanbux
Bir yıllık harçlık. Bozuk paralarını Video Horror Society'nin parlak ve ışıl ışıl oyun için para birimi olan 3.300 Fanbux'a dönüştür ve hepsini havalı kozmetikleri, akıl alıcı kaplamaları, korkutucu özellikleri ve mağazadaki tüm çorapları satın almak için harca!