Video Horror Society - 6,900 Fanbux
A boatload of bountiful booty. Convert your quarters to 6,900 Fanbux, Video Horror Society’s bright and shiny in-game currency, and blow it all on cool cosmetics, sickening skins, terrifying traits and all the socks the store has to offer!