Video Horror Society – 6900 Fanbux
Łupieżcza łódź obładowana łupem. Zamień swoje drobniaki na 6900 Fanbux, błyszczącą walutę w grze Video Horror Society. Wydaj je na spoko przedmioty kosmetyczne, wypasione skórki, przerażające cechy i wszystkie skarpetki, jakie tam znajdziesz!