Video Horror Society - 6.900 Fanbux
Bir gemi dolusu ganimet. Bozuk paralarını Video Horror Society'nin parlak ve ışıl ışıl oyun için para birimi olan 6.900 Fanbux'a dönüştür ve hepsini havalı kozmetikleri, akıl alıcı kaplamaları, korkutucu özellikleri ve mağazadaki tüm çorapları satın almak için harca!