Video Horror Society – Anomaly
Anomaly to hiperinteligentny obcy umysł roju, który ma zdolność zmieniania się w swoje ofiary. Skacze z planety na planetę, wdzierając się w ciała i pożerając umysły... a teraz wylądował na Ziemi. Strzeż się bestii, która czai się pod lodem.
Najnowszy dodatek do Twojej potwornej kolekcji jest naszym najbardziej mrożącym krew w żyłach dziełem. Anomaly, wprowadzony wraz z darmową mapą Outpost K, zabija paranoicznych górników dla zwykłej biomaterii w bezlitosnej misji asymilowania i rozprzestrzeniania się.
Anomaly zapada się w podłogę, zwiększając swoją prędkość ruchu i tracąc zdolność słyszenia oraz widzenia, ale staje się też niewidoczny dla nastolatków. Kiedy zdolność rozproszenia dobiega końca, wszyscy nastolatkowie w zasięgu Anomaly zostają pokryci mazią. Mogą się dalej poruszać, ale nie będą w stanie wykonywać większości akcji.
Anomaly przybiera postać losowego, aktywnego nastolatka przez ograniczony czas lub do momentu anulowania poprzez ponowny atak lub użycie zdolności. Nastolatkowie nie usłyszą dramatycznej ścieżki dźwiękowej (tension track) Anomaly.
Anomaly przechodzi w stan przeszukiwania, zapadając się częściowo w podłogę i stając się nieruchomy i oślepiony. Podczas przeszukiwania wszyscy aktywni nastolatkowie będą stopniowo ujawniani przez Anomaly, zaczynając od tych znajdujących się najdalej.
Jesteśmy jesteśmy jesteśmy... Poskładaj w całość najstraszniejszą trylogię Bonviniego, by odkryć opowieść o terrorze Anomaly. Jeżeli ukończysz sceny i obejrzysz filmy tego obcego najeźdźcy, otrzymasz ekskluzywne, dostępne w ramach trylogii stroje oraz wyjątkowe nagrody. Stań się Anomaly już dziś, zanim to on zmieni się w Ciebie!