Video Horror Society – Deathwire
Najnowszy dodatek do Twojej potwornej kolekcji jest najbardziej ambitnym i niebezpiecznym tworem, jaki kiedykolwiek powstał. Deathwire, udostępniony wraz z darmową mapą jego korzeni Eviscerator, przybył z futurystycznego, fantastycznego show, w którym ujarzmia każdego robota lub czempiona, jaki ośmieli się wkroczyć na ring.
Deathwire jest wyposażony w 3 superdoładowane moce, które sieją niewyobrażalne spustoszenie. Maszyna skanuje otoczenie w poszukiwaniu nastolatków dzięki funkcji Beam Matrix, a potem razi ofiary falą uderzeniową Voltage Vise. Deathwire gwałtownie rusza do akcji dzięki charakterystycznej funkcji Death Drift, która czyni z niego oszalałą, robotyczną zmorę.
Deathwire bada wyznaczony obszar wiązką sensora i na kilka sekund ujawnia każdego kryjącego się tam nastolatka.
Deathwire może wystrzelić stożkowaty impuls energii, który na krótki czas spowalnia trafionych nim nastolatków i uniemożliwia im wykonanie jakichkolwiek czynności.
Deathwire może swobodnie przełączać się w tryb Assault i Drift. W trybie Drift wzrasta prędkość poruszania się, ale maszyna nie może atakować ani używać funkcji Voltage Vise.