Video Horror Society - Deathwire
Canavar listene eklenecek olan Deathwire, şimdiye kadar yarattığımız en hırslı ve tehlikeli şey. Ücretsiz Eviscerator köken haritasıyla beraber çıkacak olan Deathwire, ringe girmeye cüret eden her şampiyon veya robota hükmettiği fütüristik ve fantastik bir oyundan geliyor.
Deathwire'da 3 adet güçlendirilmiş kuvveti olan güçlü bir katliam seti bulunur. Beam Matrix kullanarak gençleri görmek için etrafı tara ve Voltage Vise ile kurbanlarına şok dalgası gönder. Deathwire'ı etrafı yakıp yıkan bir robota dönüştüren imza hareketi Death Drift ile aksiyona dal.
Deathwire sensör ışınıyla hedeflenen alanı tarar ve alandaki ergenleri birkaç saniyeliğine ortaya çıkarır.
Deathwire koni şeklinde bir enerji dalgası ateşleyerek koninin içinde kalan tüm gençleri kısa süreliğine şok eder, onları yavaşlatır ve eylemlerini engeller.
Deathwire istediğinde Saldırı (Assault) moduna veya Drift moduna geçebilir. Drift modundayken hareket hızı artar ama Deathwire saldıramaz ya da Voltage Vise'ı kullanamaz.