Video Horror Society - MEGAFAN Founder's Pack
A super mega deal for a super MEGAFAN! Join the Video Horror Society to earn some serious fan rewards: Collectible Cosmetics, Limited Edition Movies, and even more Fanbux to drive a fan nuts. Dare to go beyond the movies. Become a Founding Fan today!