Video Horror Society – MEGAFAN Founder's Pack
Super mega oferta dla super MEGAFANÓW! Dołącz do Video Horror Society, żeby otrzymać świetne nagrody: kolekcjonerskie przedmioty kosmetyczne, filmy z edycji limitowanych i jeszcze więcej Fanbux w przyprawiającej o zawrót głowy liczbie. Odważ się wyjść poza filmy. Dołącz do fanów-założycieli już dziś!