Video Horror Society – Reggie
Oto Reggie, najnowszy grywalny nastolatek z Video Horror Society! Nie daj się zwieść pozorom, bo choć drobny, w kwestii wytwarzania ten dzieciak jest prawdziwym bystrzakiem.
Reggie ma w zanadrzu więcej asów, niż może się wydawać na pierwszy rzut czterech oczu, a wraz z jego postacią otrzymasz trylogię filmową RADD REX, szafę przedmiotów kosmetycznych godnych prawdziwego omnibusa oraz wyjątkową zawartość do zdobycia. Co więcej, chłopak nieźle posługuje się miotaczem promieni!
Reggie jest kimś więcej niż zwykłym nerdem – to wielki geniusz! Podnieś poziom swoich umiejętności wytwarzania dzięki wyjątkowemu potencjałowi Reggiego, jakim jest geniusz (Genius).
Moc tego chłopaka leży w potędze jego ponadprzeciętnego umysłu. Reggie umiejętnie wykorzystuje swoją inteligencję, by stworzyć wokół siebie zupełnie nowy świat. Atuty geniusza (Genius) w szczególności wpływają na umiejętności wytwarzania i powiązane z nimi zalety.
Uruchomić wszystkie systemy (All Systems Go): podczas wytwarzania broni na stanowisku warsztatowym (crafting station) zmniejszona jest utrata postępów w procesie wytwarzania poczynionych na innych stanowiskach.
Bohater salonu gier (Arcade Hero): za każdym razem, gdy podczas rozgrywki ginie nastolatek, bohater salonu gier (Arcade Hero) zdobywa żeton. Każdy żeton zwiększa tempo wytwarzania broni.
Stabilna ręka (Steady Hand): gdy aktywnych jest już tylko kilka nastolatków, zmniejszona jest odległość, z jakiej można usłyszeć Cię, gdy samotnie pracujesz przy stanowisku warsztatowym (crafting station).
Ronald Exely to zwyczajny dzieciak, który za dnia żyje życiem nerda, a nocą szaleje w salonie gier. Wszystko zmieniło się jednak, gdy po pokonaniu bossa nastolatek został wciągnięty do swojej ulubionej arkady! Aby ocalić spustoszony świat gry RADDRAPTOR, Ronnie musi przejść samego siebie i zostać RADD REXEM, wybawcą krainy RADD!
Obejrzyj wszystkie trzy filmy, aby otrzymać wyjątkowe T-shirty, portrety, naklejki oraz kolekcję unikalnych strojów Gold Edition RADD REX.
Gdy obsesja nastolatka na punkcie Bonviniego spowodowała otwarcie portalu prowadzącego do The Beyond, Reggie wykorzystał swoje umiejętności, aby wezwać pomoc. Osobą, która odpowiedziała na jego prośbę, jesteś Ty. Zobacz zapiski członka społeczności gier rzeczywistości alternatywnej (ARG): strona Troqie (Otwiera się w nowej zakładce).
Dzięki Twoim umiejętnościom deszyfrowania Reggie włamał się do bazy danych ujawniających tajemnice wymiaru Beyond Bonviniego… ale ktoś mu tam towarzyszył. Deathwire uwięził go w świecie, który daje zero szans na ucieczkę… ale Reggie zdołał to zrobić!