Video Horror Society - ULTRAFAN Founder's Pack
A super mega ultra deal for a super mega ULTRAFAN! Join the Video Horror Society to earn some serious fan rewards: Collectible Cosmetics, Limited Edition Movies and the most Fanbux to drive a fan nuts. Dare to go beyond the movies. Become a Founding Fan today!