Viewfinder
Challenge perception, redefine reality, and reshape the world around you with an instant camera. Viewfinder is a new single player game offering gamers hours of interesting and fun experiences while uncovering the mysteries left behind.
Viewfinder is a mind-bending first person adventure game in which you can bring pictures to life by placing them into the world.