Viewfinder
Zmieniaj percepcję, definiuj na nowo rzeczywistość i przekształcaj otaczający Cię świat przy pomocy polaroidu. Viewfinder to nowa gra dla pojedynczego gracza oferująca godziny ciekawych, zabawnych doświadczeń, podczas których rozwikłasz pozostawione tajemnice.
Viewfinder jest niezapomnianą grą przygodową z perspektywą pierwszej osoby, w której możesz ożywiać zdjęcia, umieszczając je w świecie.