Viscerafest
Viscerafest to strzelanka arenowa FPS dla pojedynczego gracza w klimatach sci-fi fantasy z drobnymi elementami gier typu „collectathon”. Pokonuj hordy obcych i nadprzyrodzonych potworów, używając potężnego arsenału, zarządzając ograniczonymi zasobami i eksplorując ponad 26 sta...
Jest rok 3796. Wcielasz się w rolę Caroline, żądnej krwi, psychopatycznej najemniczki, która pragnie jedynie wyjść za swojego wspaniałego narzeczonego, Athensa Fettera. Ale ma ograniczone fundusze, a obrączki nie są tanie. Nie wszystko jednak stracone – można zgarnąć pokaźną nagrodę za głowę czarownika o imieniu Cromune.
Mężczyzna podróżuje z niewielką frakcją zwaną U.S.C. (The United Scientific Conglomerate) pod przywództwem dr. Mortice'a. Co oznacza, że Twój cel jest strzeżony przez małą armię. Ale czym jest armia dla kobiety, która rozgromiła legion? Czym jest kilkuset żołnierzy dla maszyny do zabijania? Czas na rzeź. Czas na... Viscerafest.