Viscerafest
Viscerafest, küçük Collectathon unsurları içeren Bilim Kurgu Fantezi Tek Oyunculu Arena FPS oyunudur. Uzaylı sürülerine ve güçlü silahlar kullanan tekinsiz canavarlara karşı savaşırken kaynaklarını yönet ve karmaşık tasarlanan 26'nın üzerinde seviyeyi keşfet.
Yıl 3796. Adın Caroline. Muhteşem erkek arkadaşı Athens Fetter ile evlenmekten daha büyük bir isteği olmayan, kana susamış, psikopat bir paralı askersin. Sorun şu ki paran kısıtlı ve yüzükler pek ucuz değil. Neyse ki hâlâ umut olabilir, çünkü Cromune adlı bir büyücünün kellesine büyük bir ödül koyuldu.
Yanında Dr Mortice öncülüğündeki küçük bir U.S.C. (United Scientific Conglomerate, Birleşik Bilimsel Grup) ekibi bulunuyor. Yani onu koruyacak küçük bir ordu var. Fakat bir lejyona meydan okuyan birisi için ordu nedir ki? Ölüp canlanan birisi için birkaç yüz asker ne ifade eder? Sadece katliam... Hayır... Viscerafest.