Vlad Circus: Curse of Asmodeus
Vlad Circus: Curse of Asmodeus, seni her köşede kötülüğün pusuya yattığı, aynalar ve gölgelerle dolu karanlık bir dünyaya sürüklüyor. Bu makabresk grafik macerada, korku ve delilikle yüzleşmeye cesaret et. Bulmacaları çöz ve iki paralel zaman çizelgesini keşfet.
Josef Petrescu'nun gözlerinden, trajediyle şekillenmiş, korkunç bir şekilde yanmış, sesiz ve hafızasız uyanmış bir adamın dünyasına adım at. **Vlad Petrescu’nun kardeşi ve Vlad Circus'un mirasçısı olarak Josef, geçmişindeki gerçeği ortaya çıkarmak için korkunç bir yolculuğa çıkar.
Vlad Circus: Curse of Asmodeus, paralel zaman çizelgelerinde gezinmeyi sağlayan benzersiz mekaniğiyle korku oyunları hikayeciliğine yeni bir yön veriyor. Aynalardan geçerek kırık hafızalar arasında geçiş yap. Her zaman atlaması, hikayenin yeni katmanlarını ortaya çıkararak, Josef'in yaşamını ve San Reno'nun eski kasabasında saklı karanlık sırrı birleştirmene yardımcı olur. Tuhaf dime müzesinin sakinlerinden, korkunç katakombların sakinlerine kadar bir dizi ürkütücü karakterle etkileşime gir. Her karşılaşma seni gerçeğe daha da yaklaştırır.
Hikayeye derinlemesine daldıkça, hem zekanı hem de hayatta kalma becerilerini sınayacak, aksiyonla harmanlanmış zorluklarla karşılaşacaksın.
Bu kabusun kalbinde Asmodeus yer alıyor, insana akıl sağlığına musallat olan bir şeytani parazite dönüştürülmüş bibliksel bir şeytan. Şeytanı temizlemenin tek yolu ateş, işkence ve içinde bulunduğu bedenin acı verici ölümüdür.
Josef, hafızasının parçalarını geri kazandıkça, onları günlüğüne kaydeder ve seni sona kadar heyecan içinde tutan karmaşık bir hikaye örer. Her günlüğe kaydedilen yazı, seni Vlad Circus'un gerçeğine, San Reno'daki dini fanatiklere ve korkutucu Asmodeus'a götüren bir başka parçadır.
Vlad Circus: Curse of Asmodeus, bir oyun olmaktan çok daha fazlasıdır; trajedinin ve deliliğin kalbine yapılan bir yolculuktur. Gerçeği ortaya çıkarmaya çalışırken kendi canavarlarınla yüzleşmeye cesaretin var mı? Aklını koruyarak zihnin karanlık köşelerine doğru yol alabilir misin?