Void Bastards - Bang Tydy
Darmadağın nebulanı Tydy DLC ile temizle! Tydy, Void Bastards'a acımasız yeni bir silah, şeytani derecede tehlikeli yeni bir rakip, yağmalanacak yeni gemiler ve ek kalp canlandırıcılar toplama fırsatının yanı sıra yepyeni bir organizasyon ekliyor ve sana en sevdiğin müşterini hayatta tutma veya o demir adam mücadelesini kazanma şansı veriyor.
Tydy minibüsleri, ziyaret ettikleri her gemiye son derece titiz Tydy botları dağıtan nebulada gezinirler. Tydy botları düşmanca olmasa da, sen onlar için sadece vakum cihazıyla temizlenecek başka bir kirli objesin. Maalesef, Tydy vakum cihazları akciğerlerindeki en son havayı da emerek senin etrafta dolaşmanı zor hâle getiriyor.
Ama belki de Tydy'nin sunduğu en seçkin keyif, Tydy fırınına sahip bir gemide ateşleme odasında bulunan ateşleme bujisini sökme fırsatıdır. Bu fiş, derme çatma bir kalp canlandırıcısına kolayca dönüştürülebilir ve sen hayatını sınırlarda yaşarken seni hayata geri döndürür. Ama dikkat et, çünkü fırın tehlikeli bir yer...
Söylentiye göre, Tydy botlarının topladığı bilinen çok miktarda atılan hurda sebebiyle, işe yarayan diğer mallar Tydy gemilerinden elde edilebilir.