Void Bastards
Zapomnij o wszystkim, co wiesz o strzelankach pierwszoosobowych. W Void Bastards nie musisz tylko celować i strzelać – gracze stają na czele całej akcji. Twoim zadaniem jest wyprowadzenie niesfornej zgrai Void Bastards z mgławicy Sargasso. Ty decydujesz o kierunku ucieczki, podejmowanych działaniach i rozpoczynanych walkach. Będziesz realizować plan, mierząc się jednocześnie z dziwacznymi i przerażającymi przeciwnikami.
Planując przebieg misji na pokładzie opuszczonych statków, pod uwagę weźmiesz układ jednostki, kręcących się na jej pokładzie przeciwników i potencjalne zagrożenia. Rozważysz też wykorzystanie terminali oraz innych systemów pokładowych.
Void Bastards oferuje 12–15-godzinną kampanię z nieskończoną liczbą więźniów, z których każdy ma unikalne cechy. Gdy jeden z nich umiera, na pole walki wkracza jego zamiennik. Nie martw się, nieboszczyk przekazuje wytworzone przedmioty kolejnemu wojownikowi.