The Walking Dead: A New Frontier
Javier pragnie odzyskać porwaną rodzinę. Na swojej drodze spotyka młodą Clementine, która także poniosła bardzo bolesną stratę. Poznaj ich wspólną historię, w której każda podjęta decyzja może być ich ostatnią.