The Walking Dead: A New Frontier
Kendisinden koparılan ailesini bulmaya kararlı Javier olarak kendi hayal edilemez kaybını deneyimleyen genç bir kızla tanışıyorsun. Adı Clementine ve yaptığınız her seçimin sonunuz olabileceği bu hikayede kaderleriniz birbirine bağlı.