The Walking Dead : The Telltale Definitive Series
Gra The Walking Dead: The Telltale Definitive Series zawiera wszystkie cztery sezony serii, w tym 400 Days i The Walking Dead: Michonne, co daje łącznie ponad 50 godzin rozgrywki podzielonej na 23 odcinki. Dzięki ulepszeniom graficznym, dodatkowym materiałom zza kulis i wiernemu odtworzeniu klasycznego menu jest to najlepszy sposób, by przeżyć całą historię wędrówki Clementine i poznać jej zakończenie.