The Walking Dead : The Telltale Definitive Series
The Walking Dead: The Telltale Definitive Serisi 4 Sezonun hepsini, 400 Days ve The Walking Dead: Michonne kısımlarını içerir ve 23 farklı bölümde 50 saatlik oyun dahildir. Grafik geliştirmeleri, perde arkası bonus özellikleri ve klasik menülerin orijinaline sadık yeniden yapımları ile Clementine’in macerasını yaşamanın ve hikayesinin nasıl sona erdiğini öğrenmenin kesin yoludur.