Walking Dead Final Season
Po latach tułaczki pełnej zmagań z żywymi i nieumarłymi Clementine i AJ dotarli do szkoły na uboczu, która może stać się ich domem. Utrzymanie go będzie miało swoją cenę. W tym porywającym i emocjonalnym ostatnim sezonie twoje decyzje zdefiniują twoje relacje, ukształtują twój świat i zadecydują, jak skończy się opowieść Clementine.