Walking Dead Final Sezonu
Yıllarca yollarda hem canlı hem ölü tehlikelerle karşılaştıktan sonra terk edilmiş bir okul, Clementine ve AJ'nin sonunda bir eve sahip olma fırsatı olabilir. Fakat orayı korumak için fedakarlık yapılması gerekecek. Bu heyecanlı ve duygusal final sezonunda yapacağın seçimler, ilişkilerini etkileyecek, dünyanı şekillendirecek ve Clementine'ın hikayesinin nasıl biteceğini belirleyecek.