The Walking Dead: Michonne
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries stars the iconic, blade-wielding character from Robert Kirkman's best-selling comic books. Haunted by her past, and coping with unimaginable loss and regret, the story explores Michonne's absence between issues #126 and #139 o...
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries stars the iconic, blade-wielding character from Robert Kirkman's best-selling comic books. Haunted by her past, and coping with unimaginable loss and regret, the story explores Michonne's absence between issues #126 and #139 of the comic book. Players will discover what took Michonne away from Rick, Ezekiel, and the rest of her trusted group… and what brought her back.
The Walking Dead: Michonne is an entertaining return to the post-zombie wasteland and manages to cram quite a lot of well-written story in a relatively small amount of time.
The Walking Dead: Michonne should satisfy most fans looking for another excuse to visit The Walking Dead universe, however briefly.