The Walking Dead: Season One
The Walking Dead to pięcioczęściowa gra, której akcja toczy się w uniwersum opisanym w nagradzanej serii komiksów Roberta Kirkmana. Wciel się w Lee Everetta, skazańca, który otrzymał od losu szansę na nowe życie w świecie opanowanym przez nieumarłych. Aby odkupić swoje winy, będzie musiał zaopiekować się osieroconą dziewczynką imieniem Clementine. Ale nie będzie to łatwe – aby przetrwać w przypominającym piekło, pełnym żywych trupów świecie, ludzie walczący o przetrwanie nie cofną się przed niczym.
Karta ATI lub NVidia, 512 MB RAM (Nie zaleca się korzystania ze zintegrowanego układu graficznego firmy Intel)