The Walking Dead: 1. Sezon
The Walking Dead, Robert Kirkman’in ödüllü çizgi roman serisi ile aynı evrende geçen beş parçalı oyun serisidir. Ölümsüzlerin harap ettiği bir dünyada, hayatı için ikinci bir şans verilen mahkum suçlu Lee Everett olarak oyna. Hayata dönen cesetler ile ve hayatta kalanların kendi güvenliklerini korumak için hiçbir şey bırakmadıkları için, Clementine adında yetim kızı korumak, cehenneme dönen dünyada sana kurtuluşu sunabilir.