The Walking Dead: 2. Sezon
The Walking Dead 1. Sezon'da görülen olayların üzerinden aylar geçti ve Clementine güvenlik peşinde. Fakat sıradan bir çocuk, yaşamak ölüm kadar kötü hatta bazen daha da kötü olduğunda hayatta kalmak için ne yapabilir? Clementine olarak, ahlakını ve hayatta kalma içgüdünü test edecek durumlar ve ikilemlerle sınanacaksın. 2012'nin Yılın Oyunu seçilen oyunun devamında kararların ve eylemlerin hikayeyi değiştirecek.