Wanna Survive
Umiejscowiona podczas szalejącej apokalipsy zombie Wanna Survive to wymagająca gra strategiczno-taktyczna z udoskonalonym trybem walki turowej. Poznaj innych ocaleńców, przeprowadź ich przez przeróżne, unikalne scenariusze walki i postaraj się utrzymać ich przy życiu w drodze do bezpiecznego schronienia.