War Hospital - X-Ray
Yeni meydan okumalarla yüzleşmek ve Marie Curie'nin hikâyesi ile onun askeri tıptaki rolünü keşfetmek için bu özel bölümü oyna.
Bu isteğe bağlı bölümde Marie Curie senin hastanene yakın bir konumda bulunuyor ve yardımına ihtiyaç duyuyor. Röntgen kamyonetine ve benzersiz yeteneklere sahip bu ünlü bilim insanı daha fazla askerin hayatını kurtarman için değerli bir katkı olabilir.